Bendrosios taisyklės

BENDROSIOS TAISYKLĖS NAUDOTOJAMS

 

SVEIKI, TAI – VISI KVEPALAI! PRADĖKIME NUO PAGRINDINIŲ DALYKŲ

1 Apie tave ir mus

Kas mes esame. Labas! Mes esame VISIKVEPALAI.LT, MB Turgaus broliai. Gali mus rasti Liejyklos g. 3, 78212 Šiauliai, Lietuva, įmonės kodas 305191950. Šiose Taisyklėse Visi kvepalai, mes, mus ir mūsų reiškia Visikvepalai.lt, MB Turgausbroliai.

Kokią veiklą vykdome. Nuosavybės teise turime ir valdome svetaines, programas ir kitas platformas (toliau bendrai – mūsų Svetainę), kuriose teikiame šias Paslaugas:

  • Prieglobą, kai tarpininkaujame tarp Pirkėjų ir Pardavėjų – mes neperkame ir neparduodame Kataloge esančių Prekių ir nedalyvaujame jokiuose Sandoriuose, 
  • kitas mūsų Pirkėjams ir Pardavėjams teikiamas papildomas paslaugas, kurios aprašytos toliau. 

Esame atsakingi už teikiamas Paslaugas, laikydamiesi galiojančių įstatymų ir savo įsipareigojimų, šiose Taisyklėse nustatytomis sąlygomis.

Apie tave ir mūsų Narius. Esi vienas iš mūsų Narių, kuris:

  • yra ne jaunesnis (-ė) kaip 18 metų, 
  • turi Paskyrą, 
  • naudojasi mūsų Paslaugomis tik savo asmeniniais,
  • turi veiksnumą ir teises, leidžiančias atlikti Sandorius Svetainėje,
  • sutinka su šiomis Taisyklėmis ir Katalogo taisyklėmis. 

Tavo pasirinkimas pirkti ir parduoti. Naudotojai gali būti:

  • Pardavėjas, kuris paskelbia apie parduodamas prekes ir daiktus (toliau – Prekes) elektroniniame kataloge mūsų Svetainėje (toliau – Katalogas), ir (arba) 
  • Pirkėjas, kuris gali peržiūrėti, ieškoti ir įsigyti Prekę ar kelias Prekes (toliau – Sandoris). 

2 Apie šias Taisykles

Apie šias Taisykles. Šios Taisyklės (toliau – Taisyklės) yra tavo ir mūsų tarpusavio teisinė sutartis, reglamentuojanti tavo naudojimąsi mūsų Svetaine ir Paslaugomis. Su šiomis Taisyklėmis sutinki, jei registruodamasis (-i) asmeninėje Visikvepalai.lt paskyroje (toliau – Paskyra) arba kai tau pranešame apie šių Taisyklių atnaujinimus, paspaudi mygtuką, kuriuo išreiški savo sutikimą. 

Ką reiškia paryškinti žodžiai. Jei matai didžiąja raide parašytą paryškintą terminą, tai yra apibrėžtas terminas, kurio apibrėžtį pateikėme.

Apie Katalogo taisykles. Katalogo taisyklės, įskaitant tai, kokias prekes gali pateikti parduoti (toliau – Katalogo taisyklės), yra esminė šių Taisyklių dalis. Gali atsitikti taip, kad kas nors šiose Taisyklėse prieštarauja tam, kas nurodyta Katalogo taisyklėse. Tada tai, ką sakome Katalogo taisyklėse, bus svarbiau už šias Taisykles. 

Kita svarbi informacija. Šiose Taisyklėse pateikiame nuorodų į svarbią ir kitą naudingą informaciją, įskaitant mūsų Pagalbos centrą, kuriame rasi atsakymus į kai kuriuos dažniausiai mūsų Naudotojų užduodamus klausimus. Tačiau jei mūsų Pagalbos centre (kurį reguliariai atnaujiname) nerandi, ko ieškojai, susisiek su mumis bet kuriuo iš toliau nurodytų būdų. 

 

3 Keletas būdų, kaip gali su mumis susisiekti

Jei nori pranešti apie problemas. Jei sužinosi, kad kitas Naudotojas padarė ką nors neteisėto, pažeidė kito asmens teises arba pažeidė šias Taisykles, gali mums apie tai pranešti:

  • laikydamasis (-i) čia aprašytos pranešimo procedūros, arba 
  • užpildydamas (-a) šią formą, jei  praneši apie konkrečias neteisėtas prekes (pvz., prekes, kurios pažeidžia intelektinės nuosavybės teises). 

Stengsimės padėti nukentėjusiajai šaliai ir prireikus bendradarbiausime su vietos valdžios institucijomis.

Jei nori iškelti mums ginčą. Tikimės, kad tau patiks naudotis mūsų paslaugomis, bet jei tarp tavęs ir mūsų kiltų nesutarimų, pranešk mums užpildydamas (-a) mūsų ginčo formą, kad galėtume kuo greičiau pabandyti išspręsti problemą.

Jei turi kitų klausimų. Norėdamas (-a) atsiųsti mums klausimą arba pranešimą, gali parašyti mums el. laišką adresu info@visikvepalai.lt.

 

KĄ TURĖTŲ ŽINOTI VISI MŪSŲ NARIAI

4 Tapimas mūsų Nariu

Kaip sukurti Paskyrą. Norėdamas (-a) sukurti Paskyrą ir užtikrinti jos saugumą, turi pateikti mums savo el. pašto adresą ir pasirinkti unikalų naudotojo vardą bei slaptažodį. Kuriant Paskyrą negalima naudoti vienkartinių arba užmaskuotų el. pašto paskyrų. 

Patikrinimo ir saugumo veiksmai. Paskyros registracijos proceso metu ir bet kuriuo metu, kai naudojiesi mūsų Paslaugomis, galime tavęs paprašyti:

  • padėti mums patvirtinti Paskyroje esančią informaciją (pvz., telefono numerį, el. pašto adresą arba mokėjimo būdą), 
  • pateikti papildomos svarbios informacijos,
  • ištaisyti bet kokią neteisingą ar neišsamią informaciją tavo Paskyroje arba 
  • atsakyti į saugumo klausimus. 

Taip patvirtiname, kad esi tas asmuo, kuris prisijungia prie tavo paskyros ir (arba) atlieka sandorius Svetainėje. Šie prašymai bus pateikiami atsižvelgiant į saugumo problemos, kurią bandome išspręsti, svarbą. Jei tavo pateikta informacija yra neišsami ar neteisinga arba jei nebendradarbiauji su mumis pagal mūsų pateiktus prašymus, galime užblokuoti tavo Paskyrą, kaip aprašyta toliau.    

Paskyros apribojimai. Gali turėti tik vieną Paskyrą. Tačiau jei užblokuosime tavo pradinę Paskyrą dėl to, kad ją kažkas neteisėtai perėmė, galėsi susikurti naują Paskyrą. Taip pat vienu metu gali turėti vieną Paskyrą.

Akcijos. Atsižvelgdami į mūsų nustatytus tinkamumo reikalavimus, kai kuriems arba visiems mūsų Naudotojams galime pranešti apie specialius pasiūlymus, konkursus, žaidimus ar kitokias akcijas (toliau – Akcija). Akcijos metu tam tikros Svetainės funkcijos ar ypatybės gali būti laikinai pakeistos arba jų gali nebūti. 

Trečiųjų šalių svetainės ir turinys. Tam tikrose mūsų Svetainės funkcijose naudojami trečiųjų šalių teikiami įrankiai ir paslaugos, kuriems taikomos šių trečiųjų šalių taisyklės. Pateiksime tau nuorodą į tos trečiosios šalies taisykles, kad prieš naudodamasis (-i) šiomis funkcijomis galėtum peržiūrėti jų sutartį ir su ja sutikti.

Kaip pateiksime informaciją. Siekdami suteikti Naudotojams geriausią patirtį, galime pertvarkyti Katalogą, reklamos vietas ar kitą Svetainėje esančią informaciją. Šie pakeitimai neturės įtakos tavo pateiktam Turiniui ar mūsų įsipareigojimams pagal šias Taisykles.

5 Informacijos, kuria su mumis daliniesi, naudojimas

Kaip naudojame tavo asmens duomenis. Tavo asmens duomenis tvarkysime, kad įvykdytume savo įsipareigojimus ir teises pagal šias Taisykles ir suteiktume tau Paslaugas. Perskaityk mūsų Privatumo politiką, kad daugiau sužinotum apie tai, kaip mes renkame, laikome, naudojame ir saugome tavo asmens duomenis. Dedame daug pastangų, kad apsaugotume tavo asmens duomenis, tačiau net ir griežčiausios saugumo priemonės ne visada apsaugo nuo kibernetinių išpuolių ir garantuoja, kad neįgaliotos trečiosios šalys neras būdų pasiekti tavo asmens duomenis ar juos paveikti. Todėl apsvarstyk, kokius asmens duomenis ar kitą informaciją mums pateiki, nes tai darai savo rizika.

Kaip galime naudoti tavo Turinį. Tiek, kiek leidžiama pagal teisės aktus, leidi mums turėti neišimtinę teisę neatlygintinai naudoti tavo Turinį visame pasaulyje per visą taikomų teisių galiojimo laikotarpį. Tai reiškia, kad galime kopijuoti, rodyti ir pritaikyti Turinį veiklos, komerciniais, reklamos ar kitais vidaus verslo tikslais ir bet kokio tipo platformoje ar žiniasklaidoje, įskaitant televiziją, spaudą, internetą (reklamjuostėse ir straipsniuose, kitose svetainėse) ir socialinius tinklus („Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir kt.). Bet kuriuo metu gali sustabdyti Turinio naudojimą reklamos tikslais, atsisakydamas (-a) to Paskyros nustatymuose. 

 

6 Ką privalai ir ko negalima daryti

Privalai. Norime teikti savo Paslaugas saugioje ir patikimoje aplinkoje visiems Svetainės Naudotojams, tačiau dėl Naudotojo veiksmų ir elgesio gali nepavykti pasiekti šio tikslo. Kad galėtume užtikrinti saugią ir patikimą aplinką, naudodamasis (-i) mūsų Svetaine ir Paslaugomis sutinki atlikti toliau nurodytus veiksmus:

  • laikytis šių Taisyklių ir taikomų teisės aktų, 
  • pateikti mums teisingą, tikslią ir naujausią informaciją apie save ir nedelsdamas (-a) atnaujinti savo Paskyrą, jei informacija pasikeičia (pvz., namų adresas),
  • saugoti savo Paskyros prisijungimo duomenis ir slaptažodį konfidencialiai ir pranešti mums, jei manai, kad kas nors neteisėtai perėmė tavo Paskyrą, 
  • dalytis Svetainės informacija su trečiosiomis šalimis, įskaitant socialinius tinklus, tik tuo atveju, jei tai leidžiama atlikti naudojantis Svetainėje esančiu mygtuku „Dalytis“,
  • būti atsakingu (-a) ir turėti visas teises į informaciją, nuotraukas ar kitus duomenis, kuriuos įkeli į mūsų Svetainę (savo Turinį).

Negalima. Kurdamas (-a) Paskyrą arba naudodamasis (-i) Svetaine ar Paslaugomis, sutinki:

  • neatlikti neteisėtų, neetiškų, visuomenės saugumui prieštaraujančių veiksmų arba veiksmų, kuriais pažeidžiamos mūsų ar kitų asmenų teisės (pvz., privatumas, konfidenciali informacija ar intelektinė nuosavybė),
  • registruojantis Svetainėje ir (arba) naudojantis Svetaine ir (arba) Paslaugomis (įskaitant, bet neapsiribojant: siekiant reklamuoti Prekes, įtraukti Prekes į mėgstamiausius) nenaudoti jokių išorinių programinių priemonių (įskaitant, bet neapsiribojant: robotus, duomenų perėmimo programas, naršymo programas, paieškos robotus), išskyrus atvejus, kai mes leidžiame, siūlome ar kitaip suteikiame leidimą naudoti šias priemones,
  • nenaudoti jokio išorinio programinės įrangos įrankio, kuris galėtų sutrikdyti normalų Svetainės ar Paslaugų veikimą arba užkrėsti ar sugadinti kito Naudotojo kompiuterį,
  • nebandyti pritaikyti, kopijuoti, redaguoti, platinti ar komercializuoti bet kokio Svetainės turinio be mūsų išankstinio rašytinio sutikimo, 
  • nebandyti išgauti duomenų, nuskaityti, naršyti, išardyti, dekompiliuoti ar taikyti apgrąžos inžinerijos metodo bet kurioje Svetainės dalyje,
  • neskelbti turinio, kuriame giriamas, propaguojamas, skatinamas ar kurstomas terorizmas, rasizmas, revizionizmas, ksenofobija, homofobija, seksizmas, neapykantos kalba, diskriminacija, prekyba žmonėmis, organizuotas nusikalstamumas, nelegalios organizacijos, savęs žalojimas, savižudybės, kankinimai, žiaurus elgesys su gyvūnais, karo nusikaltimų teisinimas, seksualinis vaikų ir (arba) suaugusiųjų išnaudojimas ir kultai, ar kito neteisėto turinio,
  • nebandyti ištrinti ir pakartotinai paskelbti apie tą pačią prekę kelis kartus arba kelias prekes dideliais kiekiais, 
  • nebandyti rinkti, laikyti ar atskleisti neteisėtai gautos informacijos, susijusios su kitais Naudotojais, jų Turiniu ar veiksmais Svetainėje, arba bet kokios mūsų Svetainėje pateikiamos informacijos, jei ji gali turėti įtakos kitų Naudotojų teisėms,
  • nereklamuoti kitų svetainių ar įmonių naudojant mūsų Svetainėje esančius skelbimus. 

Daugiau informacijos apie mūsų bendruomenės standartus gali rasti čia.

 

7 Mūsų teisės spręsti problemas

Taisomųjų veiksmų taikymas. Jei pastebėsime, kad darai ką nors, kas prieštarauja šiose Taisyklėse aprašytoms taisyklėms arba yra akivaizdžiai neteisėta, galime taikyti bet kurį iš toliau išvardytų taisomųjų veiksmų:

  • atsiųsti įspėjamąjį pranešimą, kad turi laikytis šių Taisyklių,
  • pašalinti arba automatiškai pataisyti Kataloge esančias tavo prekes,
  • paslėpti, pašalinti tavo Turinį iš Svetainės arba pažeminti jo lygį,
  • paslėpti tavo išsiųstas asmenines žinutes, kad tavo numatytas gavėjas jų nematytų, 
  • apriboti tavo Paskyrą blokuojant tavo galimybes naudotis tam tikromis funkcijomis (pvz., privačių žinučių siuntimo ar tavo Prekių matomumo kitiems Naudotojams apribojimo funkcijomis), arba
  • pranešti vietos valdžios institucijoms apie tavo veiklą, jei kyla grėsmė kieno nors gyvybei ar saugumui.

Daugiau informacijos apie prekių skelbimų slėpimą arba pašalinimą rasi čia

Paskyros blokavimas. Galime laikinai arba visam laikui užblokuoti tavo Paskyrą, jei:

  • ėmėmės pirmiau išvardytų taisomųjų veiksmų, bet tu ir toliau pakartotinai pažeidi šias Taisykles,
  • padarei rimtą šių Taisyklių pažeidimą, t. y.: 
      • pateikei mums neteisingą, melagingą ar klaidinančią informaciją savo Paskyroje arba neatnaujinai savo informacijos, 
      • nebendradarbiavai su mumis, kai bandėme patikrinti tavo Paskyroje pateiktą informaciją, 
      • piktnaudžiavai Svetainės funkcijomis, arba
  • įvyko vienas iš toliau aprašytų scenarijų: kyla įtarimų arba iškyla problemų, susijusių su Sandoriais, Saugos ir teisiniais klausimais, grėsmėmis nepilnamečiams arba saugumui. 

Kai sakome, kad „užblokuosime“ tavo Paskyrą, tai reiškia:

  • negalėsi naudotis Svetaine, išskyrus atvejus, kai nori susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda (Klientų aptarnavimo skyrius), 
  • tavo prekės bus pašalintos iš Svetainės ir Katalogo, 
  • galėsi užbaigti visus nebaigtus Sandorius,
  • galime neleisti tau sukurti naujos Paskyros Svetainėje.

Daugiau informacijos apie blokavimą rasi čia.

Automatizuotų priemonių naudojimas ir veiksmai gavus valdžios institucijų pranešimą. Kartais galime naudoti automatizuotą programinę įrangą arba algoritmus siekdami aptikti ir imtis pirmiau išvardytų taisomųjų veiksmų arba užblokuoti tavo Paskyrą, taip pat galime imtis veiksmų gavę tinkamą kompetentingų institucijų pranešimą.

Taisomieji veiksmai arba blokavimas bus proporcingi. Paaiškinimas: visi pirmiau aprašyti veiksmai bus proporcingi tavo pažeidimui ir bus atsižvelgta į tavo interesus.

Pagrindimas. Jei imsimės pirmiau išvardytų taisomųjų veiksmų arba užblokuosime tavo Paskyrą, informuosime tave apie:

  • priežastis, kodėl taip pasielgėme, 
  • apribojimą, kurį taikysime tavo Turiniui arba Paskyrai, 
  • faktus ir teisinius pagrindus, kuriais rėmėmės priimdami savo sprendimą, 
  • automatinių priemonių naudojimą mūsų sprendimui priimti, 
  • tai, kokią atgręžtinio reikalavimo teisę turi (išsamiau aprašyta toliau esančiame skyriuje „Tavo atgręžtinio reikalavimo teisė“)

Tačiau šios informacijos tau neteiksime, jei tai pažeistų įstatymus ar teisinės institucijos nurodymus, sutrikdytų sukčiavimo tyrimą arba sudarytų sąlygas tęsti sukčiavimą, arba būtų laikoma rimtu šių Taisyklių pažeidimu.

Taisomųjų veiksmų taikymas arba blokavimas be išankstinio perspėjimo. Galime imtis taisomųjų veiksmų arba užblokuoti tavo Paskyrą nepranešę tau iš anksto, jei įvyksta vienas iš toliau nurodytų scenarijų. Pagrindimą pateiksime tik tada, kai imsimės veiksmų:

  • neleistinai naudojaisi Svetaine (įskaitant neteisėtus pardavimus Svetainėje, pinigų plovimą, teroristų veiklos finansavimą, sukčiavimą, tapatybės vagystę arba suklastotų dokumentų naudojimą). 
  • Su Sandoriais susijusios problemos: pradėjai ginčų sprendimo procedūrą dėl Sandorio ir yra objektyvių ir teisėtų priežasčių manyti, kad šiomis aplinkybėmis pažeidei įstatymus, šias Taisykles arba neleistinai naudojaisi Svetaine.
  • Saugos ir teisiniai klausimai: pateikdamas (-a) savo Turinį ar naudodamasis (-i) Paslaugomis pažeidi įstatymus, teisės aktus ar visuomenės saugumo taisykles arba tai gali turėti rimtų pasekmių mūsų, kitų Naudotojų, Pro pardavėjų ar trečiųjų šalių sveikatai, saugumui ar teisėtiems ekonominiams interesams. Tai gali būti tokie veiksmai:
      • Turinio, kuriame pritariama nusikaltimams žmoniškumui, kurstoma rasinė neapykanta ar smurtas, vaikų pornografija ar kitoks seksualinis priekabiavimas arba rimtai grasinama kitiems Naudotojams, įkėlimas
      • tapatybės vagystė ar bet kokio kito pobūdžio sukčiavimas, arba
      • neleistinas naudojimasis Svetaine taip, kad kyla pavojus kitų Naudotojų saugumui ar Svetainės saugumui (pvz., prisijungiant iš įtartinų IP adresų, sukčiaujant ar siunčiant šlamštą kitiems Naudotojams). Atliksime sukčiavimo tyrimą ir rimtai išnagrinėsime visas tavo pateiktas pretenzijas.
  • Nepilnamečiai: jei naudojiesi Paskyra ir tau mažiau nei 18 metų.
  • Mums draudžiama pagal teisės aktus: iš anksto tave informavus būtų pažeistas įstatymas, reglamentas ar teisinės vykdymo užtikrinimo institucijos nurodymas, arba mums kiltų rizika.
  • Grėsmės saugumui: kyla grėsmė mūsų IT sistemos saugumui ar sklandžiam veikimui.  
  • Pakartotiniai arba rimti pažeidimai: padarei rimtą arba pakartotinį šių Taisyklių pažeidimą.

Tavo atgręžtinio reikalavimo galimybės. Gali užginčyti mūsų sprendimą imtis bet kokių taisomųjų veiksmų:

  • pateikdamas (-a) skundą per mūsų sistemą. Norėdamas (-a) tai padaryti, spustelėk nuorodą, esančią mūsų atsiųstame pagrindimo pranešime (jei užblokavome tavo Paskyrą arba ėmėmės pirmiau išvardytų taisomųjų veiksmų) arba kitame mūsų atsiųstame pranešime (jei pranešei mums apie reikalavimų neatitinkantį Turinį arba Paskyrą). Kai tik galėsime, peržiūrėsime tavo skundą, prižiūrint kvalifikuotiems darbuotojams,
  • pateikdamas (-a) prašymą vienai iš sertifikuotų neteisminio ginčų sprendimo institucijų (jų sąrašą gali rasti čia), arba
  • pareikšdamas (-a) ieškinį nacionaliniuose teismuose pagal taikytinus įstatymus.

8. Žinučių siuntimas ir atsiliepimų pateikimas

Privačios žinutės. Gali išsiųsti privačią žinutę kitiems Naudotojams ir keistis informacija apie Prekę. Negalima siųsti privačios žinutės kitam Naudotojui dėl bet kokios kitos priežasties, ypač:

  • reklamos, 
  • kenkėjiškos programinės įrangos,
  • nepageidaujamų arba masinių žinučių, siunčiamų 5 ar daugiau Naudotojų, ir
  • žinučių, kurios yra arba gali būti laikomos neteisėtomis, nepadoriomis, žalingomis, neetiškomis, keliančiomis grėsmę visuomenės saugumui, netinkamomis ar bet kokiu būdu nesuderinamomis su Visikvepalai.lt ir mūsų Naudotojų interesais.

Atsiliepimo pateikimas. Atlikęs (-usi) Sandorį, gali parašyti ir paskelbti atsiliepimą apie Sandorį ir kitą Naudotoją mūsų Svetainėje. Visi tavo paskelbti atsiliepimai turi būti teisingi ir sąžiningi. Taip pat atkreipk dėmesį, kad mes jokia forma nekompensuojame tau už tai, kad pateikei atsiliepimą, ir mes neperžiūrime ir netikriname atsiliepimų prieš juos paskelbdami savo Svetainėje. 

9. Mūsų santykių nutraukimas

Gali nutraukti mūsų santykius. Bet kuriuo metu ir nemokamai gali nutraukti savo santykius su Visikvepalai.lt ir nustoti naudotis mūsų Paslaugomis, ištrindamas (-a) savo Paskyrą arba parašydamas (-a) mums el. laišką info@visikvepalai.lt

Arba tai galime padaryti mes. Mes taip pat galime nutraukti šių Taisyklių galiojimą bet kuriuo metu ir dėl bet kokios priežasties, pranešdami tau prieš 30 dienų.

Kas bus toliau. Šios Taisyklės bus taikomos tol, kol bus užbaigti visi nebaigti Sandoriai ir Išmokėjimai.

 

PASIRUOŠĘ UŽSIDIRBTI?

10 Prekės pardavimas Visikvepalai.lt platformoje

Ką gali parduoti. Turi turėti teisę perleisti Prekės nuosavybės teisę Pirkėjui. Prekė, kurią nori parduoti, taip pat turi:

  • atitikti Katalogo taisykles
  • atitikti Mokėjimų tvarkytojo draudžiamų prekių apribojimus ir reikalavimus, jei taikoma. Žr. čia, kad sužinotum, ar tokie reikalavimai taikomi tavo šalyje, ir
  • nebūti iš pradžių dideliais kiekiais tavo įsigyta preke arba tiesioginio perpardavimo preke (t. y. kai jos fiziškai neturi), kurios perpardavimo vertė yra maža. 

Prekės paskelbimas. Norint paskelbti apie parduodamą Prekę Svetainėje, tau reikės nufotografuoti Prekę ir įkelti jos nuotrauką bei parašyti aprašymą (nuotraukų ir aprašymų negalima kopijuoti iš interneto), kuriuose būtų pateikta tiksli informacija apie Prekės kokybę ir išvaizdą (įskaitant bet kokius defektus ar pakeitimus). Čia rasi pavyzdžių, kokios informacijos gali būti prašoma pateikti. Kai tavo Prekė bus įtraukta į Katalogą ir apie ją bus paskelbta Svetainėje, tai reikš, kad oficialiai pateiksi pasiūlymą parduoti, kurį Pirkėjas galės priimti. 

Pirkėjo pasirinkimas. Jei Pirkėjas pasiūlo naują Prekės kainą kaip priešinį pasiūlymą, Prekė nelaikoma parduota, jei priimi Pirkėjo priešinį pasiūlymą. Pirkėjas visada turi galimybę nepirkti tavo Prekės po to, kai priėmei priešinį pasiūlymą. Tavo Prekė parduodama po to, kai Pirkėjas ją įsigyja spustelėdamas pirkimo mygtuką ir jo mokėjimas yra priimamas.

Paskelbtos prekės atšaukimas. Paskelbtą prekę gali atšaukti bet kuriuo metu prieš Pirkėjui ją įsigyjant.

Kaip vertiname ir rekomenduojame informaciją. Naudojame automatizavimo įrankius, kad suprastume, įvertintume ir rekomenduotume aktualią informaciją mūsų Svetainėje naršantiems Naudotojams. Daugiau informacijos apie tai, kaip naudojame automatizavimą, kad rekomenduotume tam tikrą informaciją Visikvepalai.lt kanale, rasi mūsų Pagalbos centre

 

PASIRUOŠĘ APSIPIRKTI?

11 Prekės pirkimas 

Kaip nusipirkti Prekę. Norint įsigyti Prekę iš Katalogo, reikia:

  • susisiekti su pardavėju, 
  • pasirinkti mokėjimo būdą ir pristatymo būdą.

     

     

    APIBENDRINKIME – PASKUTINĖS SVARBIOS TAISYKLĖS

     

    12 Ką matysi mūsų Svetainėje

    Mums priklauso mūsų Svetainė. Mes, MB Turgaus broliai, turime visas intelektinės nuosavybės teises į Svetainę, įskaitant jos sistemą, išdėstymą, programinę įrangą, prekių ženklus ir domenų vardus.

    Atitikties garantija. Jei gyveni Europos Sąjungoje, tau suteikiama teisinė mūsų skaitmeninių paslaugų atitikties garantija. Tai reiškia, kad esame tau atsakingi, jei skaitmeninė paslauga neatitinka reikalavimų tuo metu, kai ji tau teikiama, ir jei apie tai sužinosi per 2 metus arba jei tai paaiškės laikui bėgant, nepertraukiamai teikiant skaitmeninę paslaugą. Norėdamas (-a) pateikti pretenziją, vadovaukis procesu, aprašytu toliau esančiame skyriuje „Kaip bus sprendžiami ginčai“. 

    Svetainės pasiekiamumas. Nesame atsakingi už Svetainės pasiekiamumo sutrikimus dėl techninės priežiūros ar kitų įvykių, kurių negalime kontroliuoti. Atsižvelgdami į teisėtus Naudotojų interesus ir, jei įmanoma, remdamiesi atitinkamais veiksniais (pvz., Svetainės saugumu), stengsimės:

    • informuoti tave apie planuojamus ar esamus pasiekiamumo apribojimus, 
    • planuoti neveikimo laiką ne darbo valandomis,
    • apriboti reguliariai techninei priežiūrai skirtą neveikimo laiką iki pagrįstos trukmės, atitinkančios rinkos standartus.

     

    13 Už ką tu ir mes esame atsakingi

    Už ką esi atsakingas (-a). Naudodamasis (-asi) mūsų Svetaine ir Paslaugomis, atsakai už:

    • savo Turinį ir bet kokius veiksmus Svetainėje, atliekamus naudojantis tavo Paskyra,
    • visas išvardytas, parduotas ir Pirkėjams perduotas Prekes (įskaitant visus skelbimus, kuriuos pateiki apie Prekes),
    • paskelbtus atsiliepimus ir
    • bet kokius ginčus, kylančius dėl tavo veiksmų.

    Mokesčiai. Neatsakome už jokius mokestinius įsipareigojimus ar ataskaitų teikimo prievoles, kurios gali būti tau taikomos dėl tavo veiklos Svetainėje. 

    Prieglobos paslaugų teikėjas. Kadangi teikiame prieglobos paslaugas tau ir kitiems Naudotojams, neatliekame bendros Svetainėje pateikto Turinio ar Daiktų stebėsenos. Tiek, kiek leidžia įstatymai, neatsakome už jokius tavo patirtus nuostolius ar žalą, susijusią su Sandoriu, išskyrus atvejus, kai tai aiškiai numato Pirkėjų apsauga, mūsų įsipareigojimai pagal šias Taisykles ar mūsų teisiniai įsipareigojimai. 

     

    14 Kaip bus sprendžiami ginčai

    Tavo ir mūsų ginčai. Jei nepavyksta išspręsti nesutarimo, apie kurį pranešei naudodamasis (-asi) mūsų ginčo forma, arba jei esi nepatenkintas (-a) rezultatu, gali susisiekti ir rasti sprendimą naudodamasis (-asi) Europos Komisijos internetiniu ginčų sprendimo centru arba kreiptis į nacionalines vartotojų teises ginančias institucijas, teikiančias alternatyvias ginčų sprendimo paslaugas, čia. Kilus ginčui su mumis, taip pat gali pateikti ieškinį savo gyvenamosios vietos (nuolatinės gyvenamosios vietos) teismui.

    Taikoma teisė. Šioms Taisyklėms taikomi šalies, kurioje gyveni (tavo nuolatinė gyvenamoji vieta), nacionaliniai įstatymai.

     

    15 Paskutiniai dalykai, kuriuos reikia žinoti

    Šių Taisyklių atnaujinimai. Ateityje gali tekti atnaujinti šias Taisykles. Priklausomai nuo pakeitimo tipo, pranešime tau pagal toliau pateiktą lentelę:

    Kokį pakeitimą atliksime

    Kada tau pranešime

    Ar ką nors turėsi daryti?

    Mažos redakcinės pataisos (pvz., rašybos klaidos ištaisymas)

    Atliksime pakeitimus, kuriuos galėsi peržiūrėti bet kada

    Ne!

    Pakeitimas, kuriuo siekiama išspręsti saugumo problemą arba užkirsti kelią žalai ar piktnaudžiavimui

    Prieš 30 dienų, išskyrus atvejus, kai tai neįmanoma dėl saugos priežasčių

    Ne!

    Naujų paslaugų ar naujų funkcijų pridėjimas ir esamų Paslaugų patobulinimas (tačiau tai neturės įtakos jokiems nebaigtiems Sandoriams ir neigiamai nepaveiks tavo naudojimosi Paslaugomis)

    Prieš 30 dienų

    Ne!

    Bet kokie kiti šių Taisyklių pakeitimai

    Prieš 30 dienų

    Per 30 dienų nuo mūsų pranešimo gavimo dienos spustelėk „Sutinku“, jei sutinki su naujomis Taisyklėmis


    Jei nesutinki su naujomis Taisyklėmis, vis tiek gali: nemokamai uždaryti Paskyrą, susisiekti su Klientų aptarnavimo skyriumi, atsisiųsti savo asmens duomenis, atlikti Išmokėjimą 

    Šie pakeitimai nebus taikomi atgaline data ir neturės įtakos Sandoriams, kuriuos jau atlikai Svetainėje.  

    Jei nesutinki su pakeitimu. Jei nesutinki su mūsų atliktais šių Taisyklių pakeitimais, gali nemokamai nutraukti mūsų santykius, kai bus atlikti visi laukiantys Sandoriai. 

    Priskyrimas. Galime perduoti savo teises ir įsipareigojimus pagal šias Taisykles kitai organizacijai, tačiau pranešime apie tai prieš 30 dienų. Jei nesutinki, gali nedelsiant nutraukti naudojimąsi šiomis Taisyklėmis uždarydamas (-a) savo Paskyrą. Tau neleidžiama perduoti savo teisių ir įsipareigojimų pagal šias Taisykles kitam asmeniui.

    Jokios partnerystės. Šios Taisyklės nesukuria tavo ir mūsų partnerystės ar atstovavimo santykių. Nė vienas iš mūsų neturi teisės sudaryti sutarties kito vardu ar kaip nors teisiškai įpareigoti kitą.

    Atskirumas. Jei teismas ar atitinkama institucija nusprendžia, kad bet kuris šių Taisyklių skyrius yra neteisėtas, likę skyriai lieka galioti.

Ar dar turite klausimų? Susisiekti su mumis